GANT, et beskyttet varemærke
GANT, grundlagt i 1949 af Bernard Gantmacher i New Haven, Connecticut, er fuldt ud engageret i beskyttelsen af dens varemærke og i at forsvare dens omfattende arv som original producent af sirligt amerikansk sportstøj med europæisk raffinement.
Beskyttelse af vores værdier
For at beskytte vores nøgleværdier – autenticitet, innovation og passion – er GANTs intellektuelle ejendomsrettigheder beskyttet af et engageret team i samarbejde med offentlige myndigheder i hele verden.
Et autentisk varemærke
Det er yderst vigtigt for GANT at blive ved med at være et autentisk varemærke. Varemærkeforfalskning går imod retfærdig og retmæssig handel og er i strid med arbejdsstandarder, sikkerhedsstandarder og miljøstandarder. Af denne grund er bekæmpelse af varemærkeforfalskning en del af GANTs sociale virksomhedsansvar.
Bekæmpelse af varemærkeforfalskning
Bekæmpelse af varemærkeforfalskning er også af interesse for GANTs kunder, partnere og medarbejdere og hjælper med at beskytte GANTs mulighed for fortsat investering og innovation. GANT distribuerer udelukkende gennem et netværk af autoriserede forhandlere, der brænder for deres arbejde og altid sørger for autentiske GANT-produkter af høj kvalitet og en upåklagelig service.