Købsbetingelser
Hos GANT ønsker vi naturligvis, at du er tilfreds med de produkter, du bestiller hos os. Derfor tilbyder vi alle vores kunder 30 dages fortrydelseret fra den dato, du henter din pakke. Ved udsalg gælder 14 dages fortrydelseret. Vi betaler altid returfragten. Du kan naturligvis prøve varerne, men ved returnering skal varerne returneres ubrugt og i deres originalemballage. Undertøj og badetøj må tages ud af emballagen, men ikke prøves af hygiejniske årsager.
Med din ordre medfølger en returfragtseddel og en returseddel, som du skal anvende, når du sender din vare tilbage. På retursedlen afkrydser du, hvilken/hvilke varer du vil returnere og eventuelt årsagen til dette. Returfragtsedlen klistrer du fast på ydersiden af pakken. Pakken indleveres derefter det sted, som håndterer returnering til vores lager. Det tager sædvanligvis 4-5 arbejdsdage, inden vi har modtaget og håndteret dine returvarer. Husk altid at få en kvittering på din returnering, når du har indleveret varerne til returnering. Hvis din pakke skulle bortkomme, skal du kunne fremvise kvittering for, at pakken er indleveret.
Vi behandler dine returvarer omgående, når vi har modtaget dem på vores lager. Du får en e-mail som bekræftelse på, at vi har modtaget de varer, som du ønsker at bytte eller returnere. Hvis du ikke har modtaget en e-mail-bekræftelse i løbet af otte dage fra det tidspunkt, hvor du returnerede pakken, beder vi dig kontakte dk.customerservice@gant.com. Kreditkortbetaling – pengene tilbagebetales til det kort, som du har foretaget købet med. Det tager 2-3 bankdage, inden du får pengene tilbagte på din konto. Fakturabetaling – du krediteres for beløbet på den eller de varer, du returnerer. Fratræk manuelt beløbet for den returnerede vare på fakturaen. Hvis du har returneret hele ordren, skal du slet ikke betale noget.
Du betaler de varer, du har bestilt via hjemmesiden med kort eller faktura. Send ikkeværdigenstande eller penge med posten. GANT er ikke ansvarlig for penge, checks og frimærker, der sendes til os af brev Online betaling.
GANT accepterer betaling med MasterCard, Visa og Amex. Ved betaling med kort forbeholder GANT sig ret til at kontrollerer kortets gyldighed, om der erkreditsikkerhed, samt adressen på køberen. GANT forbeholder sig ret til at annullere køb, hvis forholdene ikke er i orden. I tilfælde af en returnering vil pengene blive sat tilbage på dit kort.
For at gøre kreditkort købet på webstedet så sikkert som muligt, er al information krypteret med SSL (Secure Socket Layer). Det betyder, at oplysningerne er via en sikker forbindelse og at dine kortoplysninger ikke kan læses af en tredje part.
På køb med kreditkort, arbejder vi med en autoriseret betalingsudbyder, der hjælper os med at kontrollere, at kortet er gyldigt og refererer direkte til din bank. Vores betalingsudbyder Adyen behandler dine kreditkortoplysninger under branchens standard PCI DSS, hvilket betyder at dine kreditkortoplysninger håndteres på en meget sikker måde.
GANT tilbyder betaling af regninger via Klarna. Betalingsbetingelserne er 30 dage, og for at bestille en faktura, skal du være fyldt 18 år, være kreditgodkendt og være registreret i Danmark. Fakturaen vil blive sendt til dig, via den e-mailadresse, som du indtaster i din bestilling. Ved betalingen sender vi dig en påmindelse om at der vil pålagt et gebyr på 60 DKK. Derudover en rente på 24,00% plus den gældende referencesats. Hvis betalingen udebliver overgår sagen til Inkasso og yderligere gebyrer vil blive pålagt.
GANT forbeholder sig ret til at undersøge kundens kreditværdighed, og dermed også at annullere købet, om nødvendigt.
Med Klarna er der mulighed for at opdele din betaling eller hele fakturaen på en gang.Hvis du opdeler din betaling og vælger at indbetale et lavere beløb, vil du dermed få en variable rente, det vil sige at du kan betale i eget tempo, dog minimum 5 DKK. om måneden. Den årlige procent for et køb på kr. 10.000, 29. DKK. administrationsgebyr, 21,90% variabel rente og betaling over 12 mdr. er 29,22% Hver rate udgør kr. 955 DKK. pr. måned og det samlede beløb 11.458 DKK.
Hvis en vare er beskadiget eller ikke passer med de produkter, du har bestilt, har du naturligvis mulighed for at reklamere. Kontakt vores kundeservice, så snart du opdager fejlen. I første omgang undersøger vi, om det er muligt at reparere fejlen på varen, hvis det ikke er muligt at erstatte varen med en ny tilsvarende vare. Hvis vi ikke kan bytte varen eller afhjælpe fejlen, får du pengene tilbage. Hvis pakken er beskadiget, når du henter den, skal du gemme emballagen og kontakte kundeservice.
Hvis en vare ikke lever op til dine forventninger, hvad angår kvalitet og holdbarhed, har du mulighed for at reklamere. Som forbruger har du tre års reklamationsret. Hvis varen er købt på dk.gant.com, kan du sende e-mail til dk.customerservice@gant.com. Hvis varen er købt i en af vores fysiske butikker eller hos en af vores forhandleren, kan du sende en e-mail til gant@gant.dk.
Vedhæft et billede af varen, angiv ca. indkøbsdato, og beskriv varens defekt.